Manuele therapie Tilburg

Manueel therapeut uit Tilburg

Ben je op zoek naar manuele therapie in Tilburg? Fysio Fitaal heeft verschillende manuele therapeuten in huis. Een manueel therapeut heeft na zijn of haar opleiding fysiotherapie een aanvullende opleiding tot manueel therapeut afgerond. Daardoor heeft hij nog meer kennis over het functioneren van het lichaam. Onze manueel therapeut uit Tilburg is in staat om mensen met fysieke klachten en blessures een oplossing te bieden, door wetenschappelijke inzichten en ervaringen samen te brengen. De therapeut is in staat om een manipulatie uit te voeren, ook wel kraken genoemd. Dat is te vergelijken met het kraken vanuit de chiropractie. De effecten van de behandeling in manuele therapie zijn vaak direct merkbaar en geven snel verlichting van de pijn.

Manuele therapie in Tilburg kan een oplossing bieden bij:

• NNek- en schouderpijn
  • NHoofd- en nekpijn
  • NLage rugklachten
  • NHeupklachten
  • NPijn tussen de schouderbladen
Manuele therapie fysiotherapie Tilburg

Fysiofitaal Veldhovenring

Veldhovenring 57
5041 BB Tilburg

Routebeschrijving

Fysiofitaal Reeshof

Spaubeekstraat 89
5035 Tilburg

Binnenkort open

Waar zit Fysio Fitaal Tilburg?

Fysio Fitaal is gevestigd aan de Veldhovenring 57 in Tilburg. We zijn maandag tot en met zaterdag geopend, dus er is altijd een geschikt moment voor jou om een afspraak te maken.

Daarnaast opent Fysio Fitaal binnenkort een praktijk in Tilburg Reeshof. Op die manier vergroten we ons verzorgingsgebied en zitten we altijd bij je in de buurt in Tilburg.

Contact opnemen voor manuele therapie Tilburg