Fysiotherapie voor nekpijn

Heb je last van nekpijn?

Nekpijn is een veelvoorkomende klacht en komt meestal uit de bewegende delen van de nek: de kleine gewrichten, de banden en de spieren. Een acuut geval van nekpijn kan behoorlijn pijnlijk zijn. Het is goed om te weten dat hier geen ernstige aandoening aan ten grondslag ligt. Nekpijn is een zeurende pijn die je voelt aan één of beide kanten van je nek. Het kan ook zijn dat je bovenop je schouders pijn voelt. Het kan plotseling ontstaan, maar ook geleidelijk. Het kan ervoor zorgen dat je minder goed in staat bent je hoofd te draaien, bijvoorbeeld wanneer je je hoofd wil draaien tijdens het autorijden. Nekpijn kan ook nog zorgen voor hoofdpijn, uitstralende pijn naar de armen en tintelingen in je handen of vingers.

Je kan bij Fysio Fitaal in Tilburg een afspraak maken om je nekpijn te laten behandelen. We kijken eerst naar wat voor nekklachten je hebt. Aan de hand daarvan bepalen we welke behandeling het beste zou kunnen helpen. De volgende behandelingen behoren tot de mogelijkheden.

Dry needling kan worden ingezet om overbelaste spieren snel weer te laten ontspannen. Uiteraard overleggen we eerst met je of je dit wenst of niet. Ten slotte gaan we samen met je kijken naar een stappenplan, waarbij we kijken welke activiteiten je in welke termijn weer kan oppakken.

Arjan Naaykens eigenaar Fysiofitaal Fysiotherapie TIlburg
 Ruben Luijkx fysiotherapeut Fysiofitaal TIlburg

Fysiotherapie voor je nekpijn

Wij zijn Arjan en Ruben en wij zijn Fysio Fitaal. We zijn een moderne fysiotherapie praktijk uit Tilburg. We hebben een jong team aan experts klaarstaan om jou te helpen.

We zijn gevestigd aan de Veldhovenring en openen binnenkort een vestiging in Tilburg Reeshof. Op die manier zitten we altijd bij je in de buurt. We hebben onze praktijk zo ingericht dat we mensen als jij zorgvuldig kunnen begeleiden. Dat doen we op een professionele manier en met een persoonlijke, frisse aanpak.

Waar zit Fysio Fitaal in Tilburg?

Fysio Fitaal is gevestigd aan de Veldhovenring 57 in Tilburg. We zijn maandag tot en met zaterdag geopend, dus er is altijd een geschikt moment voor jou om een afspraak te maken.

Daarnaast opent Fysio Fitaal binnenkort een praktijk in Tilburg Reeshof. Op die manier vergroten we ons verzorgingsgebied en zitten we altijd bij je in de buurt in Tilburg.

Fysiofitaal Veldhovenring

Veldhovenring 57
5041 BB Tilburg

Routebeschrijving